Re: OT: trubka rozvod vody, menší průměr

Úterý Březen 3 21:27:01 CET 2020

Na ostrejsi ohyby alpex je zase potreba ohybacka, jinak se to zplacati
(jednoducha varianta je dlouhe pero ktere se navlekne na trubku, ja mel
pujcenou poctivou co delala definovane oblouky - ale nejmensi polomer
byl tak 5cm. Takze mensi asi nejsou zdrave.