Re: OT: trubka rozvod vody, menší průměr

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Březen 3 21:20:59 CET 2020

Neide o strach... :-)

Pri PPR je nutne kupovat kazde koleno, tvarovanie v podstate nemozne inak
ako zvaranim... a mraky casu stravene zvaranim.
Podobne aj med.

PEX-AL-PEX odmotavate z klbka a tvarujete po stenach, rohoch, kade treba
ako "tvrdsiu hadicu".  Fitingy su len na koncoch... je ich treba nasobne
menej.
Lisovacie klieste sa daju pozicat za asi 10E na den, elektricke su drahsie.
Na 4 spoje stacia aj skrutkovacie fitingy, ale su rozmerovo vacsie.

Je to rurka,co sa pouziva aj na podlahove kurenie.

Dňa ut 3. 3. 2020, 21:09 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal(a):