Re: OT: trubka rozvod vody, menší průměr

Zajímavý materiál, to ještě neznám. Celé podlahové topení a vodu jsem
dělal z trubek PPR. Co se na vodě šroubovalo, zedník, který si udělal i
výuční list na instalatéra mě učil, jak správně závity napakovat
teflonovou páskou. Polovina jich pak kapala a musel jsem to předělávat s
těsnícím špagátkem - ten je mnohem lepší. Všechno co jsem dělal z PPR je
bez problémů, na svařování nedám dopustit. A že jsem těch spojů nadělal
spoustu. Ten plast-hliník s lisovanými spoji - opravdu je to spolehlivé?
Nemůže to třeba časem začít kapat?

Anděl