Prosim pomozte mi zmanipulovat hlasovanie na fore ST

Úterý Červen 23 21:21:18 CEST 2020

Ano, ale pripada mi logicke, ze tyto knihovny pripravi vyrobce a jeho
tym programatoru, kteri budou mit detailni informace o tech registrech a
dalsich HW specialitach.
Vim, ze v extremne low level aplikacich to takto nejde, tak proc to po
vyrobci nechtit. Ale neverim tomu, ze ten pozadavek padne na urodnou
pudu, potencialnich uzivatelu stejne IMHO nebude moc, vetsina spis lepi
kod na vyssi urovni, takovy je jak pozoruji trend.