Prosim pomozte mi zmanipulovat hlasovanie na fore ST

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Červen 23 21:04:31 CEST 2020

Tohle není zase tak jednoduché. Někdo přece musí ty knihovny pro Arduino
nebo ovladače pro Linux napsat. Buď to může udělat dobře nebo blbě. A
rozhodně to může udělat lépe, když ví jak. Když to bude lepit z
existujících chabě dokumentovaných knihoven, pak to dobré nebude ani
náhodou. Maximálně to snad bude fungovat.

Mrazík