Prosim pomozte mi zmanipulovat hlasovanie na fore ST

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Středa Červen 24 09:40:20 CEST 2020

Teoreticky máte pravdu, ale v praxi jsem už mnohokrát nadával autorům knihovny
za hloupou chybu a sobě za naivitu, že jsem si chtěl ušetřit práci a použil
knihovnu od výrobce a opět jsem si naběhl.

Tomáš