Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Červen 23 09:41:00 CEST 2020

To je sice pravda, většinou to je kolem 0.5mA na filtru u impulzního
zdroje, takže jich potřebuje človek
celkem dost. Nicméně předpokládám, že pokud to není panelák tak má
člověk tří fázový přivod a i
doma má rozdělené spotřebiče do fází.
A pokud na jednu každou dám spoustu impulzních zdrojů kde unikající
proud bude na každe třeba 50mA,
tak ten se požere, proti sobě a funguje to. Měli jsme takhle zapojeno
asi 200 impulzních zdrojů, a pokud je člověk
rozdělí poměrne spravedlivě mezi fáze tak fíčko drží. A přitom uníkající
proud ze všech je 50mA.

Zdeněk Aster