Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 22 22:36:54 CEST 2020

Já nedělám žádné certifikační měření. Jen jsem si rychle a jednoduše
takovými "kalibry" otestoval, že vypadne když má, a nevypadne když je
proud výrazně menší.

Jinak napětí mám doma hodně stabilní. Jsem kousíček od trafačky 10kV
(tak cca 50 metru podzemního vedení).
Jsem rád, že mám tvrdý zdroj, protože se kolem objevilo několik solárů
na střechách. A podle zkušeností lidí (co jsem četl různě na fórech) to
na měkčí síti dělává neplechu.

PL