Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Úterý Červen 23 08:03:21 CEST 2020

Tak já jsem myslel, jak je ta mechanika v proudových chráničích dokonalá
(hlavně jednoduchá a proto spolehlivá) a nakonec asi mohu být rád, že
jsem všude dal chrániče Bonega s elektronikou. Tam už ta mechanika
dostane jen jasný impulz, aby vypla a rozhodování o tom, jestli už má
vypnout, dělá (aspoň doufám) ta elektronika. Navíc jsou jednomodulové,
velikost jako obyč. jističe je ideální pro dodatečnou rekonstrukci
elektroinstalace z dvojdrátu na třídrát. Teda pokud je vedení v trubkách.
Anděl