IP telefonie a telefony Cisco

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 22 22:26:02 CEST 2020

A akustický přenos nevyhoví?

Z praxe: bydlím ve (3+1)-podlažním domě. Mám v každém patře natažený
domovní telefon,
takový ten klasický co umí i otevírat venkovní dveře.
Za celých 15 let, co tu bydlím, jsem to pro mezipodlažní komunikaci
nevyužil ani jednou.

V rámci objektivity ale dodávám, že zbytek rodiny se pohybuje téměř
výlučně jen na
dvou podlažích. Jediný já pobíhám všude, ale běhání po schodem neberu
jako újmu,
nýbrž jako celkem příjemný pohyb.

PL