IP telefonie a telefony Cisco

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 22 22:11:17 CEST 2020

Ja bych neco nasel, ale to bude něco starýho a žrát jako prokopnutý :-)
Mimochodem CP-7905G zere v klidu neco okolo  3W.
Kdyz jich bude 6 , to je 18W, dalsi trvala spotreba.  Kazdej W trvalý
spotreby je necelych  9kWh spotreby za rok.
Jako pohrát si to jo, ale kolikrát to prakticky pouzijete?
Ja mam v garazi , v byte, ve sklepe a u matky DECT telefony, pripojene na
spolecnou zakladnu.
Da se interne volat, kazda rucka ma svoje VoIP cislo.
Kdyz si ale vzajemne volame, tak stejne vsichni pouzivajo mobil.
Pravda, kdyz nemohou najit mobil, tak ru rucku vezmou, aby si na ten mobil
zavolali.