IP telefonie a telefony Cisco

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Úterý Červen 23 21:21:17 CEST 2020

To není dost "cool" a ja si rad hraju :-) Navíc mezi garazi/dilnou a kuchyni bude několik zdi, takze akustika nebude fungovat. A dobry switch s VLAN se bude hodit, aby PoE kamery nelezly, kam nemaji.

Zena tomu říká "Elektrarna", ale mam ted na balkone rozvodnici a necely mesic Malinu s prijmem ADS-B a streamuju letadla do FlightAware, FlightRadaru24 a CZADSB a dodělávám na ni zavlazovani, které mi dřív běželo na vlastním webovem serveru na STM32L475-IoT kitu a STM32F334 RGBW power desce... Malina je "o trochu" rychlejsi a 5GHz WiFi pasmo je taky lepsi nez 1Mbit USART na ESP01 :-) A zrovna ladim BalconyRouter s FDCAN sbernici a sberem vlhkosti z kvetinacu a ultrazvukovym snimanim hladiny nádržky na vodu, tentokrát na STM32G431. Toz tak.

Kdybyste se někdo chtel podivat, co mi lita nad hlavou, zkuste zde: http://edisonovo.myds.me:85
Je to mezi vyskovymi domy v Praze v udoli, ale podle obecneho provozu to chyta nad Cechami prakticky cely provoz. SV a V je slabsi, ale na Slovensko dohlednu.

--
S pozdravem

Tomáš Dresler

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, June 22, 2020 10:26 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: IP telefonie a telefony Cisco

A akustický přenos nevyhoví?

Z praxe: bydlím ve (3+1)-podlažním domě. Mám v každém patře natažený domovní telefon, takový ten klasický co umí i otevírat venkovní dveře.
Za celých 15 let, co tu bydlím, jsem to pro mezipodlažní komunikaci nevyužil ani jednou.

V rámci objektivity ale dodávám, že zbytek rodiny se pohybuje téměř výlučně jen na dvou podlažích. Jediný já pobíhám všude, ale běhání po schodem neberu jako újmu, nýbrž jako celkem příjemný pohyb.

PL