Linux - kopie disku

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Červen 20 19:05:29 CEST 2020

Win 32 disk imager. Je to na wokna, ale vzdycky jsem. s tim cokoliv
(bootovatelneho) dokazal prenest jinam.  Udelate image a to pak prenesete
jinam. To, jestli je USB flashka ok se da zjistit testem zapisu a cteni (
merenim rychlosti). Ovsem zpomaleni muze byt nasledkem nejake havarie
souboru na disku atd...
Udelal bych kopii na jimy usb disk, pokud to furt bude snek, neco je spatne
v sw, nebo odeslo neco v maline..