[OT:] Jak jsem si zrusil PC

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 19 17:05:25 CEST 2020

Mě se kdysi stalo, že zákazníkem dodaný adaptér odešel při zátěžovém testu zařízení připojeného přes USB-ASP. Bum a byla tma. V Adaptéru mj. přehořel spoj na primáru a oblouk přeskočil i na sekundár.

 HDD to oba přežily, tak jsem je zapojil do úplně jiného MB, co byl po ruce, boot byl trochu delší, ale jelo se dál:-)

Odprásklý MB mi tu někde leží, že se na to někdy podívám… Možná bude jen proraženej transil na napájení USB.

PH

Od: Jirka Mww

Mě se vloni na podzim stalo něco podobného.  Programoval jsem nějaký HW s Arduinem, napájený 24V DC, a po nějaké manipulaci, kterou jsem nebyl následně schopen přesně identifikovat mi na DELL Optiplex 330 odešly všechny USB porty včetně toho pro klávesnici.  PC šlo spustit, ale nedalo se s ním po USB domluvit ani s jinou klávesnicí.
Protože to byl už dost starý stroj, koupil jsem si u VT Data ve Vysokém Mýtě další second hand, zase DELL , teď optiplex 9010 , už s Winows 10.
Takže nejste sám...