[OT:] Jak jsem si zrusil PC

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Červen 19 14:44:21 CEST 2020

Mě se vloni na podzim stalo něco podobného.  Programoval jsem nějaký HW s
Arduinem, napájený 24V DC, a po nějaké manipulaci, kterou jsem nebyl
následně schopen přesně identifikovat mi na DELL Optiplex 330 odešly
všechny USB porty včetně toho pro klávesnici.  PC šlo spustit, ale nedalo
se s ním po USB domluvit ani s jinou klávesnicí.
Protože to byl už dost starý stroj, koupil jsem si u VT Data ve Vysokém
Mýtě další second hand, zase DELL , teď optiplex 9010 , už s Winows 10.
Takže nejste sám...

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez