El. podlahove topeni

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 18 21:31:17 CEST 2020

Nevyjádřil jsem se úplně přesně. Nenapsal jsem "nejde to" (i když by se
slova "praktická nemožnost" dala tak chápat), nicméně nejdůležitější
regulace je opravdu teplota podlahy.

Ono se to dá najít i na různých fórech k této problematice. Zjednodušeně
řečeno tam říkají "nastavuju teplotu podlahy", protože empiricky dospěli
k tomu, že to je zásadní.

Něco málo je třeba na:

http://www.topin.cz/clanky/elektricke-podlahove-vytapeni-jak-zacit-detail-4257

https://www.fenixgroup.cz/sites/default/files/06_cz_regulace_topnych_systemu_ecofloor.pdf.pdf

Jo a "samoregulační" (s PTC charakteristikou) kabely se - pokud vím -
používají především jako venkovní coby ochrana proti zamrznutí apod.

Vnitřní kabely (přičemž preferuju dvoužilové s opletením, protože si
člověk nevytvoří plošnou cívku, nad kterou pak žije) mají normální
kovové odporové jádro.

--
Jirka