El. podlahove topeni

Čtvrtek Červen 18 21:37:13 CEST 2020

Ja jsem mel pri stavbe spoustu napadu na ruzne regulace podlahovky, ale
nakonec se ukazalo naprosto dostatecne proste nastavit mechanicky
termostat v rozvadeci na primerenou teplotu vody vracejici se z podlah a
primerene seskrtit prutok v jednotlivych vetvich, kdyz je extra zima,
zatopi se v krbu...
Je fakt, ze vetsinou tam zene teplo TC s velmi limitovanym vykonem,
takze jse spis o to, aby se teplo nejak rozdelilo. U elektrokotle mam
pak nastavenou teplotu vody asi na 45 stupnu ale ten uz jsem par let
nezapnul.