El. podlahove topeni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 18 21:07:41 CEST 2020

Zajímavé. Podlahovku (bohužel) nemám, ale na konstatování "nejde to"
jsem docela cimprlich.
Tepelná setrvačnost u podlahovky je jistě větší než třeba u běžných
radiátorů, ale i tam je poměrně velká. A uregulovat to rozhodně lze. Je
to jen o správném vyladění dané regulace.
U elektrické podlahovky k tomu ještě přistupuje nutnost limitace
maximální teploty podlahy.
Ale neřeší tohle náhodou už rovnou třeba i ty tepelné kabely? (PTC
průběh odporu). Pokud ne, tak je to jen jedno další čidlo do regulátoru.

PL