Tunning radia = internetove radio za par korun

Úterý Červen 16 09:32:45 CEST 2020

Já jsem ještě před 20 lety viděl u babičky rádio velké jako malá skříň,
elektronkové, přenosné ve dvou lidech pohodlně, v jednom trochu s funěním a
samozřejmě jen tak daleko, jak dosáhla šnůra...

Kdysi jsem stavěl internetové rádio z routeru Asus WL-500G, jako fungovalo
to, akorát ovládání bylo jen přes nějaké příkazy, tehdy jsem to nastavil
tak, aby se automaticky zapla jedna stanice po zapnutí. Dál jsem nešel,
přestože by tam šlo třeba udělat ovládání tlačítky přes nějaké vstupy /
výstupy toho routeru. Dokonce k tomu snad byl způsob jak připojit LCD
displej.

Dneska v době mobilů s androidem a všudepřítomného internetu (každý má v
bytě wifi) tak nějak ztrácí smysl rádio s FM tunerem. Tedy na doma. A i
venku si můžete pustit rádio přes mobilní data, ne všude samozřejmě, jen
kde je dobrý signál. (Ano, musíte mít data.)

P.K.