Tunning radia = internetove radio za par korun

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 15 14:49:13 CEST 2020

[preposielam]

Ahoj,

pokial sa dobre pamatam, tak v takej knihe s hnedo-bielym obalom o VKV
radiach, napisal ju ten pan, ktory onehda pisal o tom clanky do AR *),
bola jednoducha schema s MAA661... Tiez to bolo take male radio cca.
2x2cm so sluchatkami na VKV.

Ale chcel by som sa spytat cosi ine a to kedy zacne komercne digitalne
vysielanie radia, experimentalne uz bezi. Nenasiel som ziadne
konkretnejsie info o nejakych frekvenciach alebo datumoch, kedy to
naplno spustia... Da sa to niekde dohladat alebo to je este len vo
verzii draft?! Lebo mam taky silny pocit, ze nova krystalka bude rpi-4
a nejaky shield...

*) Tu knizku zial uz neviem v pivnici najst, tak isto ako neviem najst
tu knihu s hnedym obalom o analogovych televizoroch s elektronkami...

A.