Tunning radia = internetove radio za par korun

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Červen 15 15:04:50 CEST 2020

Mam ju v ruke :) Stavime jednoduche prijimace VKV, Jan Kabal, Nase
vojsko - Svazarm, 1988

Podla nej som mal postavene to najzlozitejsie radio s plosnymi cievkami.

miro

po 15. 6. 2020 o 14:49 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):