Re: DPH při zásilkách z EU

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Červen 12 10:06:28 CEST 2020

Zdravím,

pokud zde má firma mimo EU tzv. konsignační sklad (pro urychlení dodávky
zboží), je to stejné, jako by zboží bylo fyzicky mimo zemi EU. Teprve když
zboží tento sklad opustí, je to bráno jako dovoz. Pokud vám tedy pošle
někdo něco z konsignačního skladu, je to daňově a celně stejné, jako kdyby
to poslal např. z Číny.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel