Re: DPH při zásilkách z EU

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 11 22:16:04 CEST 2020

U věcí z Aliexpressu vůbec neuvažuju o tom, že bych to tlačil do účetnictví.
Kdysi jsem se u jednoho nákupu pokoušel získat nějakou uznatelnou fakturu,
ale po delším marném boji jsem to vzdal.
Bylo pro mě snažší to překoupit přes člověka, který je OSVČ a jede na
paušální
náklady. Dostal samozřejmě navíc to, co z této částky odvede na dani a
pojištění.
Ale i tak to vyšlo líp, než nekonečný (a ve výsledku stejně asi marný) boj
s prodejcem, nebo než to za skoro 3-násobek koupit tady.

PL