RE: DPH při zásilkách z EU

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Čtvrtek Červen 11 22:04:35 CEST 2020

Pokud to neprochazi ucetnictvim tak to je prakticky jedno

Pokud prochazi, tak je nutno si to pohlidat a davat pozor. Celni doklady se skladuji 10let

jg

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Thursday, June 11, 2020 9:40 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: DPH při zásilkách z EU

Už je to dost dávno, co jsem něco takhle kupoval (víc než rok). Tak už si úplné detaily nepamatuju.
Ale šlo to jednou z nějakého španělského skladu, podruhé myslím z Německa.
Oboje jako běžná dodávka v rámci EU.

Přivezlo mi to tehdy (myslím) jednou DHL, podruhé snad Česká pošta.
Ale tato konkrétní jména firem prosím brát s rezervou, je to nepodstatné a tak jsem si to nijak zvlášť hluboko do paměti neukládal. Každopádně to byl někdo z běžných velkých dopravců.

Neměl jsem žádnou potřebu chodit na celnici a zjišťovat co stála doprava.
Proč bych to jako měl dělat? To si umím najít lepší způsob jak trávit volný čas.

PL