Re: DPH při zásilkách z EU

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Červen 12 12:26:40 CEST 2020

Zdravím,

a přijde Vám balík s DHL,Fedex,.... Protože to je vnitřní přeprava z
skladu v EU, tak žádné clení, DPH od dopravce nemáte, on o tom neví,
vzal to v skladu v EU. Vy jste zaplatil někomu do ciziny a je to černota.

Podle práva, jak píšete by jste to měl jako osoba doclít a dodanit DPH,
to Vám dojde jen když to je do firmy.

Jirka