Re: RE: Samolepky na panely přístrojů

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Červen 10 17:33:36 CEST 2020

Ano, je tam nějaká ochranná fólie nebo papír teď honem nevím. Sloupne se to a nalepí.

Tak já dělám přístroje domů na stůl a tam nějaké navlhání neřeším. Všechny panely co jsem dělal jsou stále jako nové. Díry dělám až do hotové zalaminované fólie. Pro displeje vyříznu díru. Pokud bych chtěl aby to bylo nenavlhavé zkusil bych použít pro tisk fólii do laserových tiskáren a tu zalaminovat. Když to drží na papíru proč by to nedrželo na fólii ? Zatím jsem ale neměl tu potřebu.

Třeba tady můžete vidět hotový výsledek: http://ok1uga.nagano.cz/ss_zatez.htm . Kdo má trochu "Grafičtější geny" může se vyřádit jak chce. Taky je vidět jak jsem se při lepení netrefil přesně na panel :-).

    Martin.