RE: Samolepky na panely přístrojů

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červen 10 14:04:21 CEST 2020

Není to s fotorezistem spíš míněno tak, že se popisy vytvoří naleptáním plechu?

PH

Od: Vláďa Anděl
tyhle samolepky jsou fajn, dokud na ten panel nepotřebujete něco
našroubovat a utáhnout. Třeba zdířky, potenciometr, přepínač co drží na
centrálním šroubu. Utáhnete a vytlačená fólie se začne vlnit buď hned,
nebo časem. Možná vysekat díry a nechat okolo těchto věcí malá kolečka?
Nevím, jak přesně bych se trefil. Takže bych radši Al plech a na něj
nějak dostat popisy. Kdyby tak byl propisot... Zadávat si pro jeden kus
sítotisk se mi nechce.

Teď koukám na Elchemco na info k fotorezistu.
http://www.elchemco.cz/zbozi/176/positivni-fotoemulse--positiv-fotoresist/
Uvadějí tam i štítky a přístrojové panely, jen si nějak nedokážu
představit, jak na to. Stříknu Al plech barvou, na to nanesu fotorezist,
vyvolám. Stříknu druhou barvou a kde rezist není, chytí druhá barva na
první. Ale kde rezist je, je taky překrytý barvou, takže ho už asi
nesundám. Nebo je tam nějaká finta, co mi uniká? Třeba nějaká barva,
která na rezistu nedrží? Má s tím někdo zkušenosti?

Anděl