Re: Samolepky na panely přístrojů

Středa Červen 10 23:35:26 CEST 2020

On 10 Jun 2020 at 13:11, Vláďa Anděl wrote:
> Nevím, jak přesně bych se trefil. Takže bych radši Al plech a na něj
> nějak dostat popisy. Kdyby tak byl propisot...
Nebo Letraset a Transotype :-)

Né že bych to prakticky uměl, ale jsou spreje pro CO2 lasery, které se nastříkají
na kov a když se pak přes to laserem gravíruje, barva z toho spreje se zapeče
dovnitř toho kovu, který by jinak CO2 laser ani nepoškrábal. Neolaserované plochy
se pak omejou/otřou dočista a zůstane prakticky nesmytelná stopa té barvy. To by
mohla být cesta?

A teď mě ještě napadlo popsat plech plotterem + lakovou fixou. Určitě máte každej
druhej ve skříni Colorgraf ... :-)

D.O.