RE: Samolepky na panely přístrojů

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 10 16:31:15 CEST 2020

On Wed, 10 Jun 2020, Čihák Martin wrote:

> Nesledoval jsem téma, tak možná přijdu s křížkem po funuse. Já jsem před
> pár lety začal používat samolepící laminovací fólie. Prostě si
> namalujete čelní panel na běžný kancelářský papír, a zalaminujete ho do
> samolepící laminovací fólie běžným laminátorem. Vzniklá fólie s obrazcem
> čelního panelu je velmi tuhá a odolná. Přilepím na čelní panel, podle
> něj vyřežu vyřezávacím nožem potřebné díry a mám hotovo. Různé věci
> které se do panelu šroubují a šroubky v rozích fungují jako zajištění
> před případným odlepováním (nestalo se mi, ale co kdyby). V žádném
> [...]

Jak se resi to samolepeni kdyz to ma projet laminatorem ? Tam je nejaky
ochranny papir ktery se pak odlepi ?

Tyhle laminovane veci jsou fajn je ale treba mit vsude ten papir
orizly o neco vic aby i ve vnitrnich dirach zbyl lem kde bude jen
laminovaci folie aby se to svarilo a k papiru nemohla vlhkost.
Akorat jsou dost leskle a nehodi se na pruhled displeju, to lepidlo
dost kazi pruhlednost.