RE: Samolepky na panely přístrojů

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Červen 10 13:58:21 CEST 2020

Nesledoval jsem téma, tak možná přijdu s křížkem po funuse. Já jsem před pár lety začal používat samolepící laminovací fólie. Prostě si namalujete čelní panel na běžný kancelářský papír, a zalaminujete ho do samolepící laminovací fólie běžným laminátorem. Vzniklá fólie s obrazcem čelního panelu je velmi tuhá a odolná. Přilepím na čelní panel, podle něj vyřežu vyřezávacím nožem potřebné díry a  mám hotovo. Různé věci které se do panelu šroubují a šroubky v rozích fungují jako zajištění před případným odlepováním (nestalo se mi, ale co kdyby). V žádném případě nehrozí to krabatění kolem šroubků jako u běžných samolepících fólií. Od doby kdy jsem na tuto technologii narazil už štítky jinak nedělám a výsledky jsou výborné. Panely jsou pěkné a velmi odolné proti poškození popisů. Nevýhodu spatřuji snad jen v tom že jsem omezen na velikost A4. Výhodou je to, že si to celé udělám doma.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, June 10, 2020 1:11 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Samolepky na panely přístrojů

tyhle samolepky jsou fajn, dokud na ten panel nepotřebujete něco
našroubovat a utáhnout. Třeba zdířky, potenciometr, přepínač co drží na
centrálním šroubu. Utáhnete a vytlačená fólie se začne vlnit buď hned,
nebo časem. Možná vysekat díry a nechat okolo těchto věcí malá kolečka?
Nevím, jak přesně bych se trefil. Takže bych radši Al plech a na něj
nějak dostat popisy. Kdyby tak byl propisot... Zadávat si pro jeden kus
sítotisk se mi nechce.