[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Červen 10 14:39:51 CEST 2020

Nedopisane...

Uplne skvela pasca je velky stol, pod ktorym su zasunute stolicky ( u mna 8
ks ) s nohami od seba asi o 5 cm viac, ako je priemer Roomby...
"Jezek v kleci"
To ma zabavu aj na 2 hodiny.

Dodo

st 10. 6. 2020 o 14:37 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):