[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 10 15:51:17 CEST 2020

2 hodiny ne... chvíli to zkouší a když zjistí, že není úniku, tak zahraje
tu "bad" melodii a vypne se.
To samé, pokud z nějakého důvodu zůstane viset na prahu a nehne se. Pochopí
za chvíli ( 5 minut? ) , že je to beznadějné a vypne se.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>