[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Červen 10 11:15:43 CEST 2020

ten xiaomi s50 neprejde ani cez zaclonu, lebo ju vidi aj prednym a
bocymi senzormi aj lidarom.

Este... zatial tento model nema podporu viacerych poschodi, ale ked ho
prenesiem na poschodie, povysava, zmapuje si a potom zahlasi se sa
vracia na startovaciu poziciu a aj sa tam vrati a zaspi. V aplikacii sa
potom da ta povodna mapa obnovit zo zaloh (zakazdym zalohuje mapu).

A, ked je na koberci, tak to nejak zisti a zvysi saci vykon na maximum
(uzivame ho na druhy najtichsi).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.