[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Červen 10 11:01:49 CEST 2020

Ahoj,

píšeš, že vysavač zastavuješ závěsem. U našeho právě hodnotím docela
dobře, že ho závěs nezastaví. Máme křesla a gauče, které mají všelijaké
přehozy a tak se mi docela hodí, že pod ně zaleze a vyluxuje pod nimi.

Asi otázka názoru.