[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

d.petr d.petr na post.cz
Středa Červen 10 10:09:10 CEST 2020

Jan Waclawek napsal(a) dne 09. 06. 20 v 12:02:
> Zdravim vsetkych,
>
> doporucte prosim kriteria pre vyber robotickeho vysavaca do maleho bytu
> (asi 50m^2).
>
> Dakujem,
>
> wek

	Popíšu dojmy z toho, co máme. Je to nějaký starší CleanMate (snad se
tak jmenuje) kupovaný vloni.

	+:
1) Nemá wifi. Odpadají tak všechny moderní problémy a nemusel jsem
pátrat, jak wifi zničit.
2) Nemá hlavní kartáč, jen nasávací štěrbinu. Nemusím tak po každém
úklidu 10 minut vydloubávat psí chlupy zamotané do kartáče. Postranní
metličky samozřejmě má.
3) Senzor pro beznárazový pohyb. Občas si drcne, ale to už neva.
4) Baterky NiMH. Já ty Lionky nějak nemám rád, když občas hoří.
5) Dálkové ovládání.
6) Nespadne ze schodů (to snad žádný robovysavač).
7) Když má plný "koš", signalizuje to.

	-:
1) V prostoru bez dokovací stanice ji po úklidu hledá do vybití baterie.
2) Mohl by být inteligentnější a zmapovat si místnost, uklidil by rychleji.
3) Má snahu najíždět na práh a tam pak často uvázne. Naštěstí stačí
zatažený závěs.

	... a dál:
1) Má jakousi UV lampu, kterou považuji za hloupost a je vypnutá.
2) Umí využít jen drahou UZ virtuální zeď, ale vlastně mi to nevadí, aby
neutekl, stačí závěs.
3) Jako snad i všechny ostatní robovysavače by zřejmě nic neuklidil na
koberci, ale k tomu ani nebyl pořízen.
4) Nemá mokrý hadr, ale ten je stejně k ničemu, snad leda k utření
prachu na čisté podlaze.
5) Dokovací stanice ho umí v naplánované dny/časy poslat uklidit.
Nepoužívám to.

P.