[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Červen 10 12:30:00 CEST 2020

iRobot Roomba 700, pár let ho máme z výprodeje, už se nevyrábí. Nemá wifi,
je stavěný i na větší prostor a funguje docela dobře, záclona nevadí, nohy
stolu objede dokola, překážky do 2cm přejede, používá se hlavně v podkroví.
Vadí mu černá barva... dětský koberec s barevnými kruhy vysaje, ale kromě
černých. Nevím jak to mají nové modely, pokud máte černou podlahu, tak si
to radši ověřte.
Nevýhodou je nutnost čištění robota, musíte vystřihat vlasy, vysát hepa
filtry, čistit kartáč...
Největší nepřítel robota jsou dětské hračky, jako např. stavebnice. Když
spolkne kabel, tak se zastaví.
Karel