[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Červen 9 16:38:55 CEST 2020

A este, vysava stylom... vybere si prvu miestnost, obide ju po obvode a
potom chodi postupne v jednom smere tam a druhom naspet (paralelne
drahy), ked najde nohu stola, tak to obkoleckuje natesno a pokracuje kde
skoncil. Ked dovysava prvu miestnost, presunie sa k druhej. V aplikacii
na mobile sa kreslia ciary kade isiel. Nevynecha ziadne miesto kde sa da
ist. Pokial by dosla baterka, tak si odskoci sa nabit a potom pokracuje
tam kde prestal (nestalo sa mi, u mna ma baterka cez 70% este, okolo
nieco cez 30m2 cista plocha clenita). Pokial by sa niekde zasekol, da o
tom info a pauzne sa. Ked je plna nadoba, oznami to a odmietne vysavat.
V priebehu vysavania ukazuje na mobile kolko m2 uz povysaval. Atd...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.