[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 9 16:57:00 CEST 2020

Sledovani trasy v cloudu je maličkost. Tady jde o zvuk, foto, video,
sledování dokumentů na své domácí síti, parazitování na ní. Proto u nás
irobot. Sledování jde do země, kde jsou aspoň nějaká osobní práva.

Jirka