[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Červen 9 16:31:11 CEST 2020

Ja ho tiez nehackujem, ale keby mal niekto pocit, ze nechce, aby mu
trasa vysavaca chodila do cloudu (ciny), tak ma alternativu.

Inak, ako doporucenie doporucujem xiaomi roborock s50, mame ho, funguje
dobre, ma aj mop (nepouzivame), nahradny spotrebny material za drobne
(kefy, filtre...), mapuje si prostredie lidarom (irobot ma vraj kameru),
nepada zo schodov, popri stene ide 2cm od nej, v sw sa daju dat
virtualne steny, fyzicky sa daju dat magneticke steny, vysavat sa da dat
oblast, miestnost alebo vsetko, nema problem sa zorientovat ked ho
clovek presunie kdekolvek (poobzera sa a zisti kde sa nachadza), atd...
za 330 eur z lokalneho esopu so zarukou.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.