Re: [OT] Je možné uškrtit člověka tak, aby zemřel až se zpožděním?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Červen 9 04:55:10 CEST 2020

Čistě technicky, ano. Technicky, politiku sem tahat nebudu.
Zažil jsem na radioamatérské burze, tehdy ve Vratislavově ulici ve
škole, výbuch autobaterie.
Do rána zřejmě nabíjeli a neodplynovali, na konci burzy jí pán sundal ze
stolu a ťuknul s ní o zem.
Kdyby to byla smrtící nálož tak jste ani nevěděli že jste umřeli.
První vteřinu nevíte nic, i ten zvuk vám dojde až po chvíli.
Měli jsme otevřené okno a tak ho to nevyrazilo.
Jeden starší pán přišel na jedno ucho trvale o sluch.
Zřejmě dcera majitele té autobaterie stála hodně blízko a byla celá od
kyseliny.
Vzali jsme ji do umývárky a tam se mohla očistit, umýt.
Vrátila se jakoby nic. Všechno jakoby vpořádku a najednou jí začaly
vibrovat ruce a už se sunula k zemi.
To už jsem volal záchranku a byli tam téměř okamžitě.
To se vám rozběhne srdíčko a né každý to musí vydržet.
J. Polívka