Re: [OT] Je možné uškrtit člověka tak, aby zemřel až se zpožděním?

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Úterý Červen 9 08:42:44 CEST 2020

To ale není odpověď na otázku. Ani v tomto případě to jistě nebyla reakce
organizmu na poškození (tedy poleptání kyselinou), ale stresová reakce na
proběhlé trauma. Na to se může umřít, ale není to stejná příčina jako bylo
původní poranění.

Dotaz byl, zda se může umřít na _dušení_ poté, co člověk již dušen není
a komunikuje s okolím.

Tomáš