MECH: orisek/bit 1/4 na zavitnik ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červen 8 11:35:34 CEST 2020

tak to mam ted take, externi hlavicka s 1/4 zakoncenim, ale rad bych
jeste prodlouzil zavitnik pruznym krkem/bondenem a oddelil tak sily
potrebne pro krouceni od drzeni akuvrtacky. po delsi dobe uz se mi
stava, ze to spojeni akuvrtacka/zavitnik/ruka je ponekud vrklave :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín