Re: ještě KICAD

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Pondělí Červen 8 10:33:42 CEST 2020

Tak to vám těžce závidím. Objednával jsem cca 3 dny před Vámi, vyrobeno a odesláno obratem.
Pak to 16 dní leželo v Belgii, další dobu černá díra v ČP a nakonec mi 4.6 hodili do schránky
papír že 2.6. nemohli doručit (manžeka je doma s dětma :-((( )
A ještě "pro tento typ zásilky nelze žádat o opakované doručení".
Naštěstí nebyla fronta.

Tomáš

Dobrý den,

jen potěšující informaci, desky jsem u JLCPCB objednal  2.5. večer, tedy u nich už bylo skoro ráno a dnes je přivezla PPL.  Tedy celkem 12 dní i s dopravou ( tou nejlevnější).  Desky jsou pěkné, jsem spokojený. Díky vše ještě jednou za rady.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW