MECH: orisek/bit 1/4 na zavitnik ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 8 11:06:21 CEST 2020

Malé závity běžně řežu akušroubovákem, závitník upínám do nasazovacího sklíčidla na vrtáky. To je dostupné snadno.

PH

Od: ajtservis
potrebpval bych do akuvrtacky bit na uchyceni zavitniku / ctyrhranu.
hlavne mensi rozmery. na 100% jsem na ne nekde koukal, ale ted kdyz
hledam, najdu bud jen prodluzku zavitniku, nebo bit_zavitnik.
dik za popostrceni.
a kdyby nekdo znal nejake "sofistikovane" reseni pro rezani zavitu
pomoci akuvrtacky, taky by se hodilo. cvakaci moment u malejch zavitniku
neni to ono. rezal jsem ted cca 30 zavitu M3 do hliniku 7075 / 12mm
silneho, kombinovane rucne + aku a po unave ruky jsem nakonec
zavitnik(stroni, maticovej, s lamacem trisek) krupnul. poctive mazano,
nekdy pomerne hladce na jeden pruchod, nekdy radeji na 2 pruchody.
tomik.