Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Červen 4 20:39:51 CEST 2020

Na zacatku ta jednoplotna pojede, ale trosku dal, pri vetsim zaplneni
spadne rychlost. Nyni nepisi o SMR, ale obecne, ze to je jednoplotna s
nejakym FW. Ke konci disku bude rychost polovicni, mozna i mene.

Jirka