Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 4 21:29:57 CEST 2020

Jen info: na tom mém konkrétním disku jsou 2 partitions: na začátku
systémová 100 GB (volno 10 GB) a za ní datová 900 GB (volno 15 GB).
Takže disky jsou hodně zaplněné. Za těchto podmínek budou probíhat ty
další testy.

PL