Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červen 4 09:15:51 CEST 2020

Pozor na šifrovací viry. Ty sebou vezmou vše kam se dostanou. Tzn. musíte
tu složku zabezpečit tak, aby se do ji dostal jenom zálohovací program a
nikdo jiný ani admin. Náhled do ní třeba přes ftp. V podstatě by se tam
nemel dostat ani systémový proces...