chem/mech: lepeni ABS aceton / horkovzduch ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 3 12:21:47 CEST 2020

Z praxe: nic.
Tedy pokud už plochu cca 200x120mm považujete za "významnější".
Taky jsem si říkal co to udělá, tak jsem se na to trochu zaměřil.
Potřeboval jsem udělat ložiskové domečky, tak jako výchozí materiál
jsem potřeboval desku o tloušťce cca 12mm. Standardně mám
doma polystyren 2mm a 3mm, tak jsem je slepil k sobě. Po delší
době (týden?) jsem z toho vyfrézoval ty domky. Na řezu bylo pěkně
vidět, že se tam kupodivu neděje nic zvláštního.
Fungují doteď, což už je pár roků.
Vysvětlení nemám.

PL