chem/mech: lepeni ABS aceton / horkovzduch ?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 3 12:45:32 CEST 2020

No, 2 až 3 mm je skoro "fólie". Difúzně uzavřené to úplně není (psal
jsem prakticky, ne zcela...), takže v tomto specifickém případě to ještě
fungovalo...

Každopádně to nepovažuji za metodu, která je bezproblémová a univerzálně
použitelná.

Svařování termoplastů teplem (různě generovaným) je nepoměrně lepší.

Nebo lepení, nejlépe lepidlem netuhnoucím ale fyzikálně, nýbrž chemicky.

--
Jirka