chem/mech: lepeni ABS aceton / horkovzduch ?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 3 12:09:19 CEST 2020

Ta "voda" do Dentacrylu je monomer metylmetakrylátu, nikoliv
rozpouštědlo (ve smyslu ředidla). Z toho se odvíjejí veškeré další
skutečnosti.

Nechápu, jak jakýkoliv technik může takto "zjednodušeně" (řečeno velmi
kulantně) přistupovat k materiálům...

Mimochodem: když mezi prakticky difúzně uzavřené plasty s jakkoliv
významnější plochou uzavřu jejich agresivní rozpouštědlo (to k tomu
acetonu či toluenu), jestlipak tušíte, co se stane časem?

--
Jirka